dissabte, 10 d’octubre del 2009

Hello world! Hola santboi!




Aquí comença la meva nova experiència blocaire. Sense pretensions, sense voler canviar res, sense demanar res. Simplement per poder queixar-me i que, amb sort, algú m'escolti i si no m'escolta simplement que llegeixi les meves queixes. I per què em queixo? Doncs per que estic emprenyat. Emprenyat de que cada dia em faci més vergonya dir que soc santboià, un poble del qual jo abans, innocent que era, em sentia part orgullosa d'ell. En aquest modest bloc vull dir tot allò que no m'agrada i em desespera i d'aquesta manera donar-li un via d'escapament a la mala llet que porto i que diuen que és dolent guardar-se-la per un mateix. Així doncs podré dir tot el que penso de les obres, de les instal·lacions urbanes, de les zones blaves, de les festes i festivals, dels parcs infantils, de l'ensenyament musical i de tot el que em vagi tocant els nassos quan passegi pels carrers de la que abans considerava la meva vila i en la que ara m'hi sento un complet estranger. M'agradaria també no sentir-me sol en aquest bloc de la mateixa manera com m'hi sento en el meu poble o sigui que si us voleu queixar de qualsevol cosa que us neguitegi del nostre poble esteu convidats a estampar-hi la vostra opinió. Espero que d'aquesta manera tots plegats siguem una miqueta més feliços alliberant-nos de les càrregues de mala hòstia que ens pesen al damunt.

Santboians! ! Descarregueu-vos les tensions, deixeu enrere les angoixes i a queixar-se s'ha dit!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Locations of visitors to this page